KALİTE VE HİZMET POLİTİKAMIZ

HİZMET POLİTİKAMIZ


Müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz edip, katma değeri yüksek, yenilikçi ve uygulanabilir çözümler sunmak,

Müşterilerine sunduğu ürün ve hizmetlerin her aşamasında yanında olacağı çözüm önerilerini bir bütün olarak sunmak,

İşin her aşamasında sorumluluk sahibi olmak, işbirliğini ve beraber hareket edebilme yeteneğini arttırmak,

Oluşabilecek riskleri öngörebilmek, doğru yönetmek ve doğru yönlendirmek,

Müşteri, çalışan ve iş ortakları ile uzun vadeli ve sağlıklı bir iletişim yürütmek


KALİTE POLİTİKAMIZ


Kalite politikamız, sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma​​k, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir kalite yönetim sistemi oluşturmak,

Müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede karşılayan bir anlayış içinde güvenilir bir firma olmak,

Politikamız doğrultusunda kalite hedeflerimize ulaşmak için kalite anlayışımızın sürekliliğini sağlayarak içinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak,

Müşteri memnuniyetini, çalışan memnuniyeti ve hizmet kalitemiz ile sağlamak,

Verimlilik esasına dayalı olarak, sürekli iyileştirmeyi sürdürülebilir hale getirmek,

Stratejilere bağlı kurumsal yönetim ile tüm çalışanlarımıza liderliği aşılamak.


LURVEL GENEL SERVİS
0216 471 30 10


Lurvel Genel Servis, Mekanik arızaların tespiti ve çözümü, bakım-Onarım, Boya & Kaporta işlemleri, Klima sistemi kontrolü ve gaz dolumu, Lastik sökme-takma hizmetleri sunmaktadır.


İletişime geçin